Kuljetamme kaiken kokoisia merikontteja Suomen tärkeimmistä linjaliikennesatamista: Helsingistä, Kotkasta, Hangosta, Raumalta, Turusta ja sisämaasta. Tarjoamme konttivetopalveluita myös muualla Itämeren alueella kattavan alihankkijaverkostomme avulla.

Kuljetamme merikontit turvallisesti ja tehokkaasti – myös lämpösäädeltynä

TANOMAn kuljetuskalusto on suunniteltu vastaamaan nykypäivän logistiikkatarpeisiin. Tavallisesti kuljetettavat merikonttimme ovat ISO 668 -standardin mukaisia, ja yleisimpiä konttityyppejä ovat Dry Cargo (DC) ja High Cube (HC).

Lisäksi käytössämme on erikoiskalustoa, joka mahdollistaa lämpötilasäädeltyjen reefer-konttien kuljetuksen – koko matkan ajan sähkögeneraattoriin kytkettynä. Tämä takaa tasaisen lämpötilan ja turvallisen kuljetuksen lämpöherkille tuotteille.

Taulukossa on tyypillisimpien merikonttien keskimääräiset mitat.

Konttityyppi

20′ DC

40′ DC

40′ HC

40′ HCPW

Pituus

6.050 mm

12.200 mm

12.200 mm

12.200 mm

Leveys

2.440 mm

2.440 mm

2.440 mm

2.500 mm

Korkeus

2.590 mm

2.590 mm

2.896 mm

2.896 mm

Sisäpituus

5.890 mm

12.010 mm

12.010 mm

12.010 mm

Sisäleveys

2.330 mm

2.330 mm

2.330 mm

12.440 mm

Sisäkorkeus

2.370 mm

2.370 mm

2.680 mm

2.680 mm

Oviaukko korkeus

2.280 mm

2.280 mm

2.580 mm

2.580 mm

Oviaukko leveys

2.330 mm

2.330 mm

2.330 mm

2.440 mm

Kantavuus

28.000 kg

26.000 kg

26.000 kg

25.110 kg

Paino

2.250 kg

4.000 kg

4.200 kg

4.370 kg

Pinta-ala

13,7 m2

28,1 m2

28,1 m2

29,3 m2

Tilavuus

31,8 m3

66,4 m3

76 m3

79 m3

Eurolavat

11 kpl

23 kpl

23 kpl

30 kpl

Satamakumppanimme

Olemme erikoistuneet satamalogistiikkaan ja palvelemme asiakkaitamme viidestä kotimaan linjaliikennesatamasta sekä Viron Muuga-satamasta käsin.

Helsinki

Helsingin satama on Suomen johtava ulkomaanliikenteen yleissatama ja yksi Euroopan vilkkaimmista matkustajasatamista.

Kotka

HaminaKotka on Suomen suurin yleissatama, joka palvelee teollisuutta ja kauppaa. Sijainti Euroopan unionin ja Venäjän rajalla tarjoaa ainutlaatuisen reitin aina Keski-Aasiaan sekä Kiinaan asti.

Hanko

Suomen eteläisimmästä satamasta aukeaa suora reitti Itämerelle, Baltiaan, Puolaan ja muualle Keski-Eurooppaan.

Rauma

Rauman satama on länsirannikon suurin yleissatama ja Suomen kolmanneksi suurin konttisatama.

Turku

Turun sataman tiheä ja nopea linjaliikenne tarjoaa hyvät yhteydet Skandinaviaan ja Keski-Eurooppaan.

Sisämaa

Saimaan kanava tarjoaa Itäisen Suomen sisämaasatamista suoran vesitieyhteyden ulkomaille.

Muuga, Viro

Muugan satama on Viron suurin rahtisatama ja merkittävä konttiliikenteen keskus Itämeren alueella.

Haluatko meille sopimusliikennöitsijäksi?

Oletko tekemässä kuljetustilausta?

Ota yhteyttä: